SerraveAnnesii Nurmrv Güzel gidiyor şükür bel ağrım olmuyor da sırt ağrım çok oluyor benim ya 🥺 düz yattığım zaman iyi geliyor bir tek düz yatmak da çok iyi değil diyorlar 🥲