Ben geçen ay çekildim rahim filmi 1 hafta lekelenmem oldu geçti sonra regl tarihinden 2 gün önce regl oldum klomen ve çatlatma iğnesi denedik bu ay da doktorum geçen ay rahim filmi çektiğimiz için bu ay daha yüksek hamile kalma sansin dedi hayırlısı bekliyoruz bakalım ,☺️ çok kısa süreli bir ağrı olup geçiyor anestezi istememiştim gerekte yokmuş