Sarımsak sürme olayı o kadar basit değil. Kanatana kadar sürterek sürmeniz lazım. Kız kardeşimde böyle bir durum oldu önce toplu iğne ile kazıdı o bölgeyi hafiften sonra sarımsağı ikiye bölüp canını yaka yaka sürdü ve kısa sürede çıktı. Bir de size kemoterapi hastalarının saçlarına uygulayıp yaptıkları bir formül vereyim. Bir iki avuç dolusu sarımsak çok az su ile kaynatın suyunu çekecek yumusayacak sarımsaklar. Sonra onu rondoya alıp üzerine yarım çay bardağı hakiki zeytinyağı katıp karıştırın kremsi bı kıvam olacak. Banyodan önce hafta da bir defa o bölgeye uygulayın yarım saat sonra yıkayın. Yıkanırken dikkat üzerinize akıp vucudunuzda tüy çıkarmasın 😁 geçmiş olsun. Stres yapmayın çıkacak yeniden. Kadınlarda kel olma ihtimali yoktur 😉