Kizlar sacimin boyle ceviz buyuklugunde bir kismi ortada bir yerde kel resmen,dogum sonrasi sac dokuldu baya ama cok sukur dolgun sacim var yani ama o kellik neden oldu sac kiran oldu galiba yani resmen kel sac yok o bolgede bebek poposu gibi ten var artmadan yapabilcegim bisey varmi yoksa artarmi doktora gjtmem lazimmi