Nurtendurmazz Ben aldim hem manuel hem elektrikli ama ikisinide kullanmadim boşa gitti. Hem üşendim kullanmaya hemde deneyip bi işe yaramadiğini gördum. Boşuna para vermeyın derim. Ihtiyac halinde kendi elimle sağdım 5 dk da 30 cc çıktı pompadan daha hizlı 😁 Manuel olarak Mochi marka, elektrikli olarak Kewebaby marka almistim bu arada.