Nurtendurmazz ben cok arastirdim. İlk gebeligim ve aldim. Hastanede ihtiyac olursa karsilanir diyolar fakat pandemi donemimde kimsenin kullandigini kullanmam istemem. Birde mastit ihtimaline karsilik, sutu cogaltma adina sagim yapmak cok onemliymis. Arastirmalarima gorede kiwi markasinin pompasindan kullanicilar cok memnun. Herkes bosuna yuksek fiyatlar vermeyin diyorlar. A101 in sitesinde ara ara stoga giriyo ordan bakabilirsiniz sizde. Birde manuel olarakta mochi markasini cok begeniyorlar. Elektriklinin acitma ihtimali varmis. Acitirsa mochi yi alacagim. Hem nolur nolmaz dunyanin bin turlj hali var. Sagip dolaba da sut atmak istiyorum. Ben emziremeyecek durumda olursam falan bebegim kullanabilir böylece.