PrensesAnnesi4 FatmaB58 Tek bir kisi aliyorlar ama erkekleri aliyolarmi bilmiyorum bende esim olsun istiyorum yanimda ama 🤷
Jeatimo Dilara0606 ailedemden 9 kişi doğum yaptı geçen sene ve bu sene içinde hepsi aşırı memnun kaldığıni söyledi bende Etlik Zübeydeden 5. ayda şehire aldırdım takibimi gayet memnunum doğuma da çok az kaldı
Dilara0606 Jeatimo ben müslüme hocaya gidiyorum ama bebegimle alakli bilgi vermiyo ben bisey sormaya kalmadan baska bi hasta aliyo hangi domtora gidiyosunuz acaba ogrenebilirmiyim
Jeatimo Dilara0606 doktorlar yerinde durmuyor ki özlem uzunlar ve Necati Hançerlioğlu na alıyorum randevu ama asistanı geliyor yine de sıkıntı yaşamadım memnunum. Soru sormaktan korkmayın
Dilara0606 Jeatimo anladim canim zaten bende pazartesi kontrole gidicem müslüme hocaya bulamadim özlem hocaya aldim randevuyu bakalim o nasil dogumdan sonra memnun kalip kalmadığınızi filan yazarmisiniz rica etsem