Annesininbalii Kubra112233 Doktora soylemismiydiniz akıntı da olduğunu ? Ben söyledim muayene edelim dedi o an hiç muayene olasım yoktu , belirtileri söyledim sadece akıntı oldugunu bana fitil verdi ama geçmedi
Kubra112233 Annesininbalii evet söyledim tahlile bakalım bi dedi benim zaten normalde de hamile değilken de çok fazla akıntım oluyodu hayatımın her vaktinde var yani alıştım artık 😂
Annesininbalii NmBb yani bekarken de muayene oluyorduk ama yine ultrason la baktılar rahime yumurtaliklara bir sıkıntı yok diye üzerinde durmamıştim inşallah sıkıntı olmaz