Kızlar benimde çok korkularım vardı hatta benim doktorum normalde çok rahat birisidir hiçbir şeyi kısıtlamaz yasaklamaz ilk zaman aşı olma dedi çünkü gebeler üzerinde çalışma yapılmadı dedi yaklaşık 2 ay önce bir çalışma yapılmış gebeler üzerinde ve doğan bebeklerde hiçbir sıkıntı olmadığı saptanmış artık yaptır dedi şuan aşının bebek üzerinde olumsuz etkisi yok ama korona hem bebeği hem anneyi kötü etkiliyor dedi 23. Haftamda aşımı oldum bebeğim gayet iyi hareket ediyor en azından artık kafam rahat