Ben ovülasyon testi ile hamile kaldım adet biriminden itibaren paraya azcık kıyıp test al ve Hergün aynı saatte yap tarih yaz . Çift çizgili günlerinde denemeler yap ( ilişki bitimi kedi pozisyonunda kal başın yastıkta olsun bayır gibi işte nasıl anlatırım tam bilmiyorum ). Meni rahim den içeri giriyor ve bu şekilde yaptım bu ay hamile kaldım ve o kadar emindim ki çok şükür tuttu :) sizde deneyebilirsiniz tavsiyemdir