Ben 2,5 yıl bekledim süreklide doktora gittim çaylatma iğnesi klomen femara gibi tedavileri uyguladık olmadı. Rahim filmi çektirdiğim ay hamile kaldım ama bebek gelişemedi kürtaj oldum. Tam ümidim tükenmişti aşılama yaptırdım tutmadı bir ay ara verip tüp bebek yaptıracağım dedim o ay düşünmemeye çalıştım ve kendiliğinden hiçbişey kullanmadan hamile kaldım şuan 10+5 çok şükür. Zamanı varsa oluyor allahtan ümit kesilmez umarım en kısa zamanda kavuşursunuz