Gulayyy aslında bir çok kişi suni sancı için normal sancıdan farksız diyor yani senin ortaya çıkmayan sancını ortaya çıkarıyor normal sancıyı ne şiddette hissedeceksen onuda o şekilde hissediyorsun diyor ama ben ondan çok sezaryenden korkuyorum.Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah sğlıcakla gelirler artık