Gokce_21 Ece003 cokta az yıyordum valla.hamıleyım dıye cok aaırı yemedım.12 -13 kılo almıstım gebelıklerımde.kasar peynırı muz et mutlaka yedıgım seylerdı.
Gokce_21 Ece003 birde anneyle babanın doğum kılosuna yakın dogarmıs cocuklarıda.bn 4.500 kg doğmuşum çocuklarım az bıle doğmus bana gore 😁😁😁
-momymomy3 Busrabusra33 ilk oğlum 39+5 haftada 4075 gr doğdu, ikinci oğlum 39+1 haftada 3500 gr doğdu şimdi 28+2 haftalık kızımı bekliyorum 😊
Fatosduzgun55 Ece003 bız anne baba olarak iriyiz ayrıca da gebelık sekerı cıktı ona baglı sanırım. Öyle dogdu ama sımdı 2 yasında fasulye sırıgı kılosu normal boyu uzun 😂😂
Ece003 Fatosduzgun55 bizimkide hep 2 hafta önde gidiyor eşimde bende iriyiz gebelik şekeri evet çok kilo aldırıyor bende çıkmadı 🤣keşke çıksa mıydı acaba
Senayyalcin Busra2013 Kimseyi dinleme kimseyi ilgilendirmez yeterki beneğin sağlıklı olsun ben hamileliğimde toplam 7 kilo aldım mesela aşırı yemedim rutin hayatımda nasıl yiyorsam öyle
DiSaMeKa_2018 Busrabusra33 oğlum 38+3 de 3500 kilo doğdu şimdi kızımı bekliyoruz 39+2 deyiz nekadar doğacak bakalım 😇
asel35ece gamzosgamzos benim kızım da 37+5 te 2850 gr 51 cm doğdu daha karnımdayken doktorum söylemişti ince uzun bi kız olacak annesi diye şuan 4.5 yaşında ve gerçekten ince uzun bi çıtır 😅😅
gamzosgamzos asel35ece yaaa maşaAllah Allah bağıslasın 😍 evet banada minyon olacağını soylemisti gercekten oyle olduk hic kızımı tombis hatirlamiyorum 😂