Busrabusra33 evet normal başlayıp sezaryene döndü doğumum 😅 emzirme konusunda çok şükür sıkıntı yaşamadım sütüm hemen geldi. Ancak ilk zamanlar süt çok az geliyor bu normal bi durum. Doktorum ilk iki üç hafta mama takviyesi verdi. Mamayı şırıngayla verdik. İlk bir ay emzik ve biberonu tavsiye etmiyorlar meme reddi yaşamamak için. Emziği bir aylıkken verdim. Biberonu da iki aydan sonra verdim. Meme reddi yaşamadım bu şekilde. Süt olsun olmasın sürekli emzirmeye çalıştım. Zaten bebişler sadece karınları aç olduğu için değil anneye yakın olmak ve güvende hissetmek için de emmek istiyorlar. O yüzden bu çocuk aç’çıları duymazdan gelin 😄 sütü en güzel artıran şeylerden biri bol su içmek. Günde üç litreye yakın bazen daha fazla su içtim çok faydasını gördüm. Hem ödemleri de hızlı atmanızı sağlıyor. Diğeri de dinlenmek. Zaten doğum yaptıktan sonra ebeler, hemşireler, çocuk doktoru herkes size bebiş uyuduğu anda yatmanızı uyumanızı söylüyolar. Sütüm azaldığı zaman şuan bile vücudum yorgunsa birkaç gün herşeyi erteleyip kendimi yormuyorum dinleniyorum uyuyorum ve sütüm tekrar artmaya başlıyor o kadar önemli❤️🌸