Seymaemre Merhaba benim tsh ım 4.5 çıvarıydı 5 haftalıkken hemen hormon ilacına başladık dahiliye doktoruma hala devam ediyorum her ay düzenli kan tahlilinile devam ediyorum ve ilacımla devam ediyorum en son 1,68 idi gayet güzel şükür 21 haftalık olduk. Sende doktorunla görüş ilaca gerek yoksa bile her ay tsh ına baktır sağlık ocagından. Bebek için çok önemli saglıklı hamilelik ve sağlıklı bir doğum dileklerimle