Seymaemre korkacak bişey yok 2.50nin altında olması gerekiyor bi tık yüksek çıkmış sizin. 25 mg lık tiroid takviyesi alırsınız her sabah aç karna ve çözülür bu durum. Hapı içtikten sonra en az yarım saatte aç kalmanız gerekiyor. Benim 5 kusürlarda çıkmıştı 2.50 nin altına düşürdük. Sizin normale yakın zaten stres yapmayın. Endokrinoloji bakmalı ama o yazacak ilacı