Azra_Mom ay valla içimdekileri dile getirdin. Benim bir arkadaşım vardı babaannesinin adını vermişlerdi kıza adı Döndü 🙄 kimseyle tanışmak istemiyordu. İsmini söylemeye utanıyordu. 25 yaşından sonra adını değiştirdi Eylül yaptı.
Benim adım o kadar demode bi isim degil ama ben bile ismimi değiştirmek istedim küçüklükten beri. Neden benim adım İpek ,damla, Pelin degil diye ağlıyordum yani