burcuacrr memkekete gitmiştim ve arkadaşlarımla görüşmüştüm 3 gün sonra yüksek ateş ve baş ağrısı oldu. Fakat ben sık sık hasta olduğum için ve o günlerde de aşırı ayaz ve soğuk yedim hasta olmamak elde değil diye düşündüm. Sonrasında yaşadığım şehre geri döndüm o gün tipik grip belirtileri oldu. Hapşuruyorum, gözlerim yaşarıyor, halsizlik, burun tıkanıklığı ve biraz da gıcık hissi vardı. Arkadaş gurubumhn hepsi test yaptırmış ve pozitif çıkmış. Bana sen de yaptır dediler hemen o akşam yaptırdım ve 2 3 saat sonra pozitif olduğumu öğrendim😢