Sibeltug amiin inşallah bebeklerimiz için hepimiz muhakkak endişeleniyoruz hassas bı dönemdeyiz ama kendimize iyi bakalım iyi düşünelim inşallah kısa zamanda iyi olcaz 🙏☺️ giciklanma için biz bı kaç gündür ayva çayı içiyoruz, tavsiye edebilirim temin edebilirseniz tam mevsiminde kendisini tüketmenin yaninda minik dilimleyip suda kaynatarak içebilirsin eşim çok faydasını gordu öksürüğe