NurseL72 Haftada bıraktım canım çünkü bırakmayı denemezsen bağımlılık yapıyor 9 ay kullandım diyen çok kişi var ilk 3 gün çok kötü oldum sonra geçti çok şükür
Husna2734 NurseL72 Ya evet bende duydum alışkanlik yapıyor Muş ama kullanmadığım gün çok kötü oluyorum bı zararı olur mu acaba
NurseL72 Husna2734 zararı yok ama yan etki olarak halsizlik yapıyor uyku yapıyor 3 gün kuralını deneyin derim baktınız yapamıyorsunuz yine alırsınız ilacı