Mervehorata92 MerveNur- bende uni care vazelın almıştım bır kaç kere surdum memnunum ama herkes bırsey dıyo yağ ile devam edeyim dedım oda vazelın kadar ıyı olmadı
MerveNur- Mervehorata92 valla çok pahalı lar diye almadım burda da sordum çatlayası varsa çatlar dediler tek tesellim 34e kadar iyi geldim 😂 artık çatlamak normal karnım gerildi baya yanş
eylulabla_oluyor Mervehorata92 atletine geçiyor sadece için rahat etmezse bir bez sarabilirsin karnına ama sorun etmiyor yedirmen lazım zaten vücudun emiyor
Mervehorata92 eylulabla_oluyor teşekkür ederim canım en iyisi oyle yapmak aman gecsın kıyafete sorun etmem 😃 çatlama olmasın kıyafet sorun degıl
Mervehorata92 MerveNur- inşallah bende senın gıbı o zamana kadar ıyı gelırım catlamadan 😃 sonrasında zaten zaman az
nurunhayali Mervehorata92 aaa doğrudur canım 🤭 vücut çatlamaya müsaitse her kremi kullansada çatlıyor ya
MerveNur- Mervehorata92 aynen kimi de doğurunca çatladım diyor ondan korkuyorum umarım öyle bişey olmaz 😂
Mervehorata92 MerveNur- onu bende duydum ama doğurduktan sonra da bır muddet surun dıyorlar vucut kendını toplarken de neme ıhtıyac duyuyormus 😊 o yuzden uzun bır muddet surup durcaz 😅 ınsana zor gelıyor bazen valla