Mervehorata92 3 aylık hamıleyım yağ suruyorum bıo oıl ama yeterı kadar nemlendırmıyor badem yağı kullandım o ıyı nemlendırıyo ama fazlası tuy cıkartır dıyorlar bıraktım sızler neler kullanıyorsunuz? 😔
MerveNur- Mervehorata92 sarı kantaron ve bebe yağı kullandım baya süre son bi aydır falan vazelin sürüyorum baya nemli tutuyor ama 34te çatladım 😂 göbeğimi altında çizgiler başladı
eylulabla_oluyor Mervehorata92 34 e kadar gram çatlamadım yağlar vazelinler bio oil bende kullandım ama maalesef bi çatladım sormayın öyle böyle değil bünye meselesi maalesef yine yağlamaya devam ettim ama kaşıntıyı acıyı etkiliyordu azaltıyor du yani
Clementinee Mervehorata92 vazelin kullan canım Katkısız saf vazelin doktorum önerdi bayaa iyi nemlendiriyor ve günlerce kalıyor
Mervehorata92 MerveNur- vazelin bende aldım vazelin cok guzel nemlendırdı ama kokusu ağır gaz gıbı petrol gıbı agır koku zararlı olur mu diye endıse ettım bıraktım 😅
Mervehorata92 eylulabla_oluyor vazelin sürsem bir sıkıntı olur mu petrolatum ıcınde var dıye bazıları bana surme dedıler ama en ıyı sankı vazelın nemlendırıyor 😔
MerveNur- Mervehorata92 ben bebek vazelini almıştım onu sürüyorum dalinin avakadolu çok güzel kokuyor
eylulabla_oluyor Mervehorata92 valla ben vazelinin içine de sad zeytin yağımız var bahçeden onuda döküp afedersin vıcık vıcık dedikleri tabirle sürerdim çok rahatlatırdı bir sorunda yaşamadım asla markasına içeriğine bile bakmadım klasik vazelin işte korkma abartıyor herkes herşeyi araştırırsak ohooo
Mervehorata92 Clementinee çok iyi oldu canım 🤩 gercekten vazelın kadar nemlendırene rastlamadım denedım yağlarda bıle
nurunhayali Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ama düzenli kullanmıyorum üşeniyorum bazen🙈 çatlamalar oluştu ama göbeğimin alt taraflarında🤭 amaan bebelerimi sağ salim vaktinde kucağıma alayım da çatlaklar umrumda değil
Mervehorata92 nurunhayali tabıkı canım sağlıklı alalım en onemlısı bu ama gene de insan sürünce ıcı daha rahat edıyor az da olsa onlemek ıcın 😊
okuyor Mervehorata92 Bana şu an yeterli geliyor. Kuru bir cildim yok ama karnım büyüdükçe ne olur bilmem. Avokado yağı ve jojoba yağı da sipariş verdim. Onları da içine ekleyeceğim.
Mervehorata92 eylulabla_oluyor oda doğru bende aynısını yapayım guzel nemlendırır vıcık vıcık oluyor ama olsun sonucta nemlı tutunda onemlı olan o 😊
Mervehorata92 nurunhayali ovuyorlar dıye aldım bende hıc bır nemlendırme yok anlık yağlı goruntu sonra yok hıc surmemıs gıbıyım bosuna aldım 😅
Mervehorata92 MerveNur- bende uni care vazelın almıştım bır kaç kere surdum memnunum ama herkes bırsey dıyo yağ ile devam edeyim dedım oda vazelın kadar ıyı olmadı
eylulabla_oluyor Mervehorata92 atletine geçiyor sadece için rahat etmezse bir bez sarabilirsin karnına ama sorun etmiyor yedirmen lazım zaten vücudun emiyor
nurunhayali Mervehorata92 aaa doğrudur canım 🤭 vücut çatlamaya müsaitse her kremi kullansada çatlıyor ya