ozlemkrts Beratalpinannesii ay benim eşimde dedi bi ara kız olursa asena diye sonra vazgeçti Allahtan 😁😁bende dedim ülkü olsun bari olacaksa 🤭
Beratalpinannesii ozlemkrts aslında ben sevdim asena ismini nasip olursa koyarım bende ulkucuyum ama kocanın adı murat olduğu için berat diye düşündüm kardeşi olursa kürşad fln öyle öyle gidicez nasipse 😄 türkeş 'in torunları olarak 💙😍
EzgiDilekAta Bencede baya faydalı bi post olmuş en azından ne isim koymamam gerekdiğini görmüş oluyorum 😏
balinannesi20 Eşimde aşırı seviyor bu tarz isimleri hamile değilken başlamıştı erkek olursa kürşad yada alperen kız olursa Almıla yada Asena şimdi Almıla veya Kürşad ta karar kıldık bakalım cinsiyeti ne olursa onu koycaz😄
ozlemkrts Beratalpinannesii inşallah adlarıyla yaşasınlar benim yeğenimin adıda alperen sülale ülkücü olunca 😁
DuyguSerkan Merweeeeee benımde oğlusum olcak inşaallah eşim polis ben hemsireyim Allah nasip ederse kürşad koycaz
Zhrnc Aslında buna ülkücülük deyilde milliyetçilik denebilir Benim eşim asker ve türkçülük turancılık düşüncesi hakim Ona göre oğluna isim koymak istiyor Bu demek olmuyor ki ülkücüyüz sağcıyız falan Biz milliyetçiyiz çok şükür İnşallah oğlumuza da ona göre bir isim bulucaz Post süper olmuş bu arada tebrik ediyorum :)
Asya_2402 Merweeeeee İlteriş Kağan,Bilge Kağan,Kültigin,Manas Ata olabilir mesela.benim oğlum olacak hayırlısıyla biz Altay Tuna koymaya karar verdik 😊
Merweeeeee mucizemizibekliyoruzz ya sana sormayacağım istediğini de yazabilirsin umursamayacağım için sıkıntı yok 🤣