Bisaniye Merweeeeee oğlumun adını Göktürk koymuştuk. Şimdi yine oğlumuz olucak ama henüz biz de isim bulamadık :) Alkan ve Bilgekağan arasındayız ama Göktürk kadar içimize sinen bi isim yok henüz
pamuk_anne Yahu size açma gelen gereksiz gelen konulara cevap yazmazsiniz olur biter. Evet her yere fikrinizi yazma özgürlüğünüz var ama insanların sorularına saçma derseniz o da size cevap yazma zahmetinde bulunma o zaman der :) ki gerçekten de öyle. İnsanların sorduğu sorulara ayy ne saçma yazacağınıza enerjilerinizi size daha faydalı gelen şeylere yönlendirin :)
Sev19 pamuk_anne insanlar enerjisini neye kullanacağını size mi soracak hanfendi buraya post açan kişi her türlü yoruma da açık olacak.Fikir sormuş iyi yada kötü eleştiriye açık olacak burda bi hakaret soz konusu değil sonuçta sufatlandirmamak lazım bazı şeyleri bizde kızımıza eski türk ismi aradık bulduk ülkücü ismi diye kimseye sormadik
mucizemizibekliyoruzz pamuk_anne anlaşılan bizim saçma dediğimiz yorumumuzda sizlere saçma gelmiş ki enerjinizi farklı yerlere harcayın diyorsunuz. Peki ya size saçma gelen şeye siz neden cevap verip enerjinizi başka yere harcamıyorsunuz?
mucizemizibekliyoruzz Sev19 bana da saçma geldi fikrimi beyan ettim zaten sadece. Buna internetten de gayet bakılabilirdi
pamuk_anne Sev19 canınız resmen tartışma istiyor :) ne günlere kaldık, ilgini çekmeyen konulara yorum yazma gülüm sana bişey diyen mi var?
pamuk_anne mucizemizibekliyoruzz ismen size bir şey diyen mi var, ne yaraniz var da gocundunuz bu kadar. Kavga isteyen başka yere gitsin arkadaşım, kadın güzelce soru sormuş ilgini cekmiyorsa git başka ilgini çeken konulara yorum yaz durduk yere o kadının da sinirini zıplatma, az saygılı olun ya.
pamuk_anne Yani bir konuyu görürsünüz başlığına dikkat etmez tiklarsiniz, sonra baktınız konu sizin ilginizi hiiç çekmiyor hatta size göre gereksiz ve saçma. O zaman geri çıkarsın kardeşim. Her yere cevap yazma zorunluluğun mu var :) insanların canı, birilerinin canını sıkmak istiyor sanki. Size ne yahu, kadın sorar sorar. Zaten admin gerektiği yerde zararlı konulara müdahale eder.
Sev19 pamuk_anne ne alaka beni ne kadar taniyosunuzda tartışma aradığımı düşünüyorsunuz yazdığınızın üzerine cevap vermeyelim susalim ozaman
mucizemizibekliyoruzz pamuk_anne şurda saçma insanlara yazmışsınız, biri bendim. Ortaya yazıp laf sokacağınıza etiketleseydiniz bari yani görüyoruz gerçi yine de. Kavga istemekle alakası yok kadına da kötü bişey demedik. Post açıldıysa iyi yada kötü eleştiriler yapılır bu doğal. Tartışma yok farkındaysanız. Ortaya laf atıp ortalığı karıştıran sizsiniz enerjinizi başka yere harcayın diye. Bi olay yoktu yani siz yazana kadar
pamuk_anne mucizemizibekliyoruzz ay suçlu ben oldum. Çamura taş at üstüne sıçrasın hesabı :) hey gidi hey :)
1erkekannesi Merweeeeee bal oğlumun ismi Aybars 😊 2.bebeğin erkek olursa Aytuğ, kız olursa Aybilge 🌸 hayırlı doğumlar canım
Hannah Merweeeeee bu posta çok şaşırdım 😅 bizim de oğluşun ismi Alparslan olacak inşallah demekki 1. Tercih bu isimden yana ama eşim Kürşad diye tutturmuştu değiştirmesi için zor ikna ettim 😊🤘🏼Seçenekler arasında Mete, Attila, Türker, Yavuz da vardı 🧡