ErdemirinAnnesi Mihriballim 4 aylık benimkide ya hastaneye götürdem mi diyorum emmiyo bende ağzına sıkıyorum boğazında kalıyor hastane hastalıklarla dolu ne zaman emmeye nefesi düzelmege başladı
Mihriballim ErdemirinAnnesi kuzum hatırlamıyorum pek net ama bir haftaya toparlamisti sanırım üstünden 4 sene geçti ama beslenmesi zayıfsa hastaneye gotur biz hastanede yatmistik
dml33 ErdemirinAnnesi Aynen onu verdiler bizede cok ateşi olmustu bide ates düşürücü bi karışım ıcirdi hastanede doktor bida çıkmaz dedi 3 günde antibiyotikle gecti cok şükür
ErdemirinAnnesi dml33 aynen bizdede bi karışım içirdi çok ateşliydi düşmeyen ateş vardı hep fitil attırdı doktor hastaneye gidim mi emmiyo ama 3 4 saate bir oda 1 dk azıcık 2 3 yuttuyo sonra bırakıyor süreklide genzi tıkalı me kadar serum fizyolojik yapsam tıkalı
dml33 ErdemirinAnnesi aynen ağzı yüzü kurumustu baygın gibiydi o ateş dusurucu iyi gelmişti antibiyotikle hemen toparladı bnm kızda icmedi mama falan hali yoktu
ErdemirinAnnesi dml33 o zaman bekleyim bugün yarın emer elbet inşallah 🙏 hastaneye gidip mikrop almasın geri 😔
RumeysaNur34 ErdemirinAnnesi yeğenim 9aylık oda şuan domuz gribi iki üç gün zor geçmiş birşey yememiş içmemiş zorlamayın yazdı buradan bir anne yemesi için öyle yapmış anneside bir kaç günün sonunda da toparladı şükür ilaç yazdıysa doktor ona dikkat edin yeterli çok geçmiş olsun keşke hiçbir bebek hiçbir çocuk hasta olmasa 🤲🥺