Bende bugün yaptrdim 50 ile. Şükür bisey çıkmadığı için tekrarlamadik içecek de abartıldığı gibi değil hiç elmalı gazoz ac olup birden gazlı bisey içmek bir garip geliyor ama icmesi kolaydı ki ben kola tarzı şeyleri asla içemeyen biri olarak zorlanmadim. Bizde hastane verdi içeceği gidip ayrıca eczaneden almadık