Bende de polikistik over var, önce yumurta büyültme hapı kullandım sonra ovitralle çatlatma iğnesi oldum doktor 15 gün sonra adet olmazsan hayırlı uğurlu olsun hamilesin dedi ben 15 günü beklemedim evde test yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı bir gün sonra yine test yaptım ikinci çizgi yine silik ama dünkine göre bir tık daha belirgindi aynı gün kan testi verdim 63,5 çıktı 2 gün sonra verdim 158 oldu cuma günü yine verdim 1116 oldu.
Sen dua et, Allah ol der ve olur ben bundan önce 9 ay bekledim olmadı bebeğim, Allah bebek isteyen herkesin gönlüne göre versin 🙏🏻