Mrv58 ayyyy canım benim hayırlısıyla gelsin minik, özelde tam anlamıyla beni bilgilendirirler tüm endişelerim giderir diye özeli tercih ettim çünkü devlet başından atmak isterce tavır sergiledi bana 2 doktorda. Özeldeki doktorundan çok memnunum sadece ovilaston takibine her ay 500 verdim muaynem300. Aşılamada da her ay 2.500 fiyat verdi. Maddi olarak zorluyor. 😪