Feyzaveannesi Hadi ya üzüldüm canım yani böyle olacağını bilseydin baştan zaten sezaryene girerdin onca sancıyı da çekmemiş olurdun 😒 Bende devlet hastanesine gidiyorum bir sorun olmadığı sürece sezaryene almıyorlar. Normal doğum istiyorum bakalım beni neler bekliyor 🥴 Allah herkese sağlıklı, kolay doğumlar nasip etsin inşallah