Allah’ım daha düne kadar yok kese var mı, bebek var mı ,kalbi atıyor mu diye düşünürken Her gün kusmalarla boğuşurken acaba iyi mi diye içim içimi kemirirken şimdi karnımda her an kıpır kıpır olan ve doğmasına ramak kalan bir oğlancık büyütüyorum 🥺❤️. Zor zamanlar bekliyor tabii bizi biliyorum ama hayal gibi geliyor herşey. Sizde durumlar nasıl ,kaç haftalık oldunuz, hazırlık yaptınız mı ? Şahsen ben çorap bile almadım daha. 30 lu haftalarda toplu şekilde almak var aklımda 😊 hoş alacağım herşeyi koleksiyona ekledim bi sipariş vermesi kaldı 😊 sizde durumlar nasıl gelin muhabbet edelim 😊