Asfdg her bünye elbette birbiriyle aynı değil sağlığınız için en iyisi toparlanmayı beklemek ancak benim bir tanıdığım kırkı çıkınca hamile kaldı ve doğum yaptı bir sıkıntı olmadı başka bir arkadaşım da doğumdan 6 ay sonra hamile kaldı onda da sıkıntı olmadı. Bu durumu doktorunuzla görüşerek bir karara varsanız daha iyi olur sizin için