Mervegns12 bebeğim doğduğunda kızım 2 yaşında olacak. Uyku düzeni olan bi çocuk. Biz gurbetteyiz kimsemiz yok burda. Annem 15 gun maksimum kalabilecek. İkinci sezaryenden çok korkuyorum kızıma yemek yapma kahvaltı hazırlama gece uykusuz sabah uykusuz nasıl bas ediyorsunuz? 😔