Mervegns12 hayırlı olsun öncelikle Allah sağ Salim büyütmek nasip etsin inşallah 🤲🏻 Bende 2 sene önce sezeryan oldum şuan 5+4 hamileyim yine sezeryan olacak mecbur , çok zorlandınız mı 2.sezeryanda birde büyükte sorun oldu mu gece uyanmalarında büyük korkuyor mu vs nasıl bir tepkisi var benim de kızım nasip olursa kardeşi olunca 2,5 yaşında olacak 😌