Seda9507 şöyle anlatayım ilk bebek tecrübesizlik olduğu için göbek bağı felan taze ya altını açıp üstünü ben giydirmedim ama korkmasam yapardım çünkü doğumhaneden 9.20 de çıktım uyuşukluğum geçip sondamı çıkarmaları 3ü buldu sonrasında üstümü giydirip yürüttüler o vakitten sonra da bi daha öyle aman ağrım var yatayım hiç olmadım akşam hayırlı olsuna gelenleri yatakta oturarak karşıladım bebeği alıp emzirip geri yerine rahatça koyuyordum hatta makyaj yapsam Mı acaba diye felan düşündüm yani rahattım gayet 😂😂