__zhr56__ ilk başta tabiki az geldi ama önemli olan bebeğin memeyi tutması o emdikçe süt artıyor ben sürekli hastanede tatlı ve çikolata yedim gelsin diye eve geldiğim gün galactago süt arttırıcı damla ile ayva elma ve kuru üzüm kompostosuna başladım 3-4. Gün artık sütüm göğsümü sıktığımda bariz bir şekilde geliyordu 2 hafta oldu hala sürekli komposto içiyorum günde 3 sefer damla kullanıyorum 3.500 doğdu 15. Gün 4080gr olmuştu bebeğim ben galactago ve kompostonun çok faydasını gördüm ilk günler gelmiyor diye hemen üzülmeyin şekerli su verin bebeğe sarılık olmaması için çünkü sütümüz gelene kadar aç kalabiliyorlar bana hastanede ki ebe söylemişti şekerli su vermemi☺️👍🏻