Yesimm_G Allah razı olsun canm Rabbim seni de bi sancıda kurtarsın inşallah. Hastane ye gelicek olursam ben çok memnun kaldım özellikle ebemden ve doktorumdan gayet Güler yüzlü ve cana yakınlar sancı odası doğumhaye yakın ve sana ne yapıyorlar sa bilgisini de veriyorlar benim bu 3. Doğumum hepsini de orda yaptım normal doğum oldu benim ücreti de 2100 TL