Busakkk ben 2. Ayımda bile gittim daha yeniydi yani 😂 hiç bişey olmadı Allah’a şükür. Ağda gibisi var mı tertemiz oluyor. Bazıları jilet vur diyor aman diyim sonra uğraşır durursun. Devamlı ağdaya gittiğin temiz olduğuna inandığın bi yer varsa ağdaya devam edebilirsin yani doğuma kadar 🌸