aysebeyza Serpiloral aynen canım bazen toplanması acıtıyor karnımı yavaş hareket ederek kalkınca geçiyor
aysebeyza Serpiloral evet canım sıkıntı yok içini ferah tut Hatta eşime de gösteriyorum bak karnımın şekli değişmiş diye o kadar belli oluyor dışarıdan. İnternetten de araştırabilirsin karın sertleşmesi veya bu toplanmalar çok olağan durumlarmış
herhangibirkullanici 27+3 o toplanmalar yüzünden 5 gündür yatıyorum hastanede ben birden doğum sancılarım başladı meğersem suyum çoğalmış o yüzden erken doğum riskim var. Ciğer geliştirici iğneleri oldum bekliyorum
aysebeyza herhangibirkullanici allah korusun ya zamanında doğar inşallah. Daha önce bi riskin var mıydı canım ben hep araştırıyorum bu bi yerde toplanması normal yazıyor bu haftalarda
Serpiloral aysebeyza evett vardı kuzum doktorun yanından geldim nst ye falan da bağladı çok şükür iyi toplanması normalmiş 🥰
herhangibirkullanici aysebeyza hayır yoktu. Bu ikinci gebeliğim ilkinde de oğlum gelmek bilmemişti sorunsuz bir hamilelikti 41+1 de sezaryen oldum.
Gmzeucr AnnelikHayali mesla karnımın bi sağına bi soluna geçiyo ve geçerkende tuhaf bi acı oluşuyo yani canımı acıtmasada hissediyosun o dönüşü