Seherbilgic Merhaba mutlu anneler sizde benim gibi et ve tavuktan tiksindiniz mi 10+1 iz sadece meyve ve salatalık yiyebiliyorum :)
GamzeDurmus Seherbilgic ay bende ultrasona göre 10 haftalık hamileyim ama et ve tavuk gerçekten midem almıyor düşündükçe bile tuhaf oluyorum sadece köfte yiyebiliyorum o da çok fazla değil 🙄😂😂
kuzeyinannesi_ Seherbilgic Parça eti oldum olası ağzıma sürmezdim bi kıyma yerdim ama hamile kaldıktan sonra kıymadan ve yumurtadan tiksindim 😏
Bernako Seherbilgic 14 . haftaya kadar tek beslenme öğünüm tavuk dönerdi. Artık tavuk çıkartacam diye korkuyordum. Şimdi mesela nefret ediyorum tavuktan 😂
GamzeDurmus Seda5885 valla benim hala cinsiyetim belli değil çok erken ama çok da cinsiyetle alakalı olduğunu düşünmüyorum 🥰🥰
Gzm23 Seda5885 cinsiyetle alakalı değil canım benlm biraz bünye meselesi et biraz ağır bfnde et yemiyorum hamilelikten önce de pek yemezdim
GamzeDurmus buglembuglem929 Allah yardım etsin valla ya hiçbir şey de yiyesim gelmiyor siz neler yiyorsunuz 🥺
GamzeDurmus Seda5885 yani son adet tarihime göre 9+1 ultrasonda 1 hafta önde gidiyordu hangisini baz alayım bilemedim 🌸
GamzeDurmus Seda5885 en son geçen salı gitmiştim benim düşük tehlikem var bir de daha önce kaybım var o yüzden doktorum ilk aylar sık sık gelmemi söyledi 15 gün sonra gel demişti en son gittiğimde Allahtan birsey olmazsa haftaya salı gidicem nasipse ❤️🤲🏻
aslikadir Seherbilgic ilk kızımda rüyamda haşlama et, kocaman salam kemirirdim. Şimdi 17 hft hamileyim oğluma tavuk yiyebiliyorum sadece. Ama dısarda et köfte yiyebiliyorum