mercimeginannesiiii Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim. Elhamdülillah sağlığında bir sorun yok. Ama baş ve uyluk kemiği 21+2 kilosu ise 20 haftayla uyumlu dedi 🥺 Bebeğimin kilo alması için ne yapabilirim? Tecrübelerinize ihtiyacım var , üzgün hissediyorum 🥺
Haver45 mercimeginannesiiii üzülecek bir şey yok net değilki makinede verilen kilo -+ olabiliyor. Bir hafta dert edilecek bir şey değil protein bol muz ceviz falan tüket artar inşallah
Merveb46 mercimeginannesiiii bi sıkıntısı yok bebeğin üzülmeyin siz muz yiyin süt ürünleri yiyin kaşar peynir yiyin bunlar bebeğe kilo aldırır 1-2 hafta oynaması normal ilerde toparlıyor zaten
pijamaboregi mercimeginannesiiii üzme kendini lütfen günde bir tane haşlanmış yumurta ye ceviz ye muz ye bunlar kilo aldırır ❤️
Anne_N mercimeginannesiiii 21+3 te 468 gr dı. Arkadaşlar öneride bulunmuş. Aynı şeyleri yazmayayım. Dengeli ve sağlıklı beslenmeye çalışın. Bazen geride kalabiliyor. Sonra bir gidiyorsunuz ileri bile geçmiş. Kafanıza takmayın
KonuMankeni mercimeginannesiiii canım üzülme alır verir 🥰 ben pazartesi gittim bugün tam 21. Haftamız bitti. 430 gr dedi. Ama 350 400 arası sanırım normal
mercimeginannesiiii Mihriballim Hayır sigara ağzıma sürmem çevremde içen de yok. Yeme düzenim son 10 gündür özellikle gayet iyi. Neredeyse günde bir kase kaşar peynir yiyorum. Paket gıda tüketmiyorum. Ama anlayamadım neden böyle oldu 😔
mercimeginannesiiii nurpella Tamam canım inşallah işe yarar. Kendimi kötü hissediyorum benim yüzümden olmuş gibi. Ama gerçekten sağlıklı da besleniyorum.
mercimeginannesiiii Haver45 Evet doğru söylüyorsunuz. Doktorum da evham yapmamamı söyledi ama elimde değil. Çok korkuyorum böyle devam eder gelişimi geri kalır diye. Yazdıklarınızı deneyeceğim teşekkür ederim 🥺😔
mercimeginannesiiii 190544 Aaa yumurta 😱 Ben hiç yumurta yemem 🥺 Hamile değilken de yiyemezdim acaba o mu etkiliyor 🥺 Deneyeceğim teşekkür ederim 😔
Mihriballim mercimeginannesiiii üzme kendini daha önünde çok hafta var normale döner sol tarafına yat bol bol su iç meyve ye
mercimeginannesiiii Merveb46 Çok teşekkür ederim. İnşallah dediğiniz gibi normaldir. Deneyeceğim teşekkür ederim 🥲
nurpella mercimeginannesiiii moralinde önemli bunu unutma sen mutluysan oda mutlu 1-2 hafta fark olması normal canım daha zamanın var kilo alır merak etme pozitif düşün