mucizeolsunn daha 14 aylık evlıymıssın uzulme hemen acele etme olur Allah’ın izniyle. Bende 2 sene evliyken korunmadıgım halde anca hamile kalmısttım. Ben çörekotu bal tarçın karısımı yapmıstı. Adetin 2. Gunu baslanıyordu sanırım. İstersen bıde onu dene. Rabbim hayırlı bir zamanda hayırlı saglıklı bir evlat nasıp etsın sana. Bıde doktor eşime demıstı ki çocugun olmayabilir ameliyat olman gerekebılır falan dıye. Suan 3. Ye hamıleyım 😄 o yuzden Allah’ın dedıgıı olur canım guzel dusun sen guzel olsun dualarım senınle 🤗🤗🤗