mucizeolsunn 2-3 ay korunmasız ilişkiden sonra Doktora gitmiştim bebek düşünüyoruz herhangi bir problem var mı yok mu diye,sanıyordum ki korunmayı bırakınca hemen hamile kalıcam🙄doktor hiç bir problem olmadığını söyledi folik asit başlattı kasımda doktora gittim ocak 8 son adet tarihimdi ☺️Kızım şuan 2 aylık 👼Allah tez zamanda size de nasip etsin inşALLAH 🤲🏻