minikayak2-6 eşimi aldı tabi içeri. bende gitmeden önce suratsız tarzı şeyler duymuştum fakat gayet iyi ve samimi davrandı. hocanın yaşı var coronaya artı olarak dikkat ediyor normal olarak. muayene yaparken çok konuşmuyor bittikten sonra odasında sorun varsa cevaplıyor. birde zaten benim genel takibimi yapan doktorum ben gitmeden önce bana hoca konuşmuyorsa her şey yolundadır orda telaş yapma sorun varsa hoca konuşur demişti yani aslında konuşmaması sorun yok demek