alparslanannesii1661 Melikegencl bende cok korktum krem kalkan ne varsa hazir ettim ama olmadı şükür önemli olan dogru emzirme kesinlikle
EsengulC Melikegencl bende öleydim ama emzirmek çok farklı bişey 2 senden fazla emzirdim hiç rahatsız olmadım sizde olmazsınız merak etmeyin
hunilimom Melikegencl öncelikle nasıl emzirdiğini bilirsen yara olmuyor benim W15. Gün oldu 3 güne geçti kremlerle
Zehra9616 Melikegencl cnm gogus kremleri var bide gumus kapak al dogumuna yakin kremini sur 1 2 saat gumus kapagi tak gogsune yumusatir hic yara olmaz
Guney16_Enes21 Melikegencl Emzirmek aradaki bağı öyle kuvvetlendiriyor ki anne olan herkese nasip olsun emzirmek 😍
Ozlem0133 Melikegencl İlk zaman benim de çok acimsti yara olmuştu ama yinede emziriyordum zamanla alıştım geçti zaten canım
Guney16_Enes21 dakpinar- Bugün sizi düşünmüştüm bebeğiniz ne durumda taburcu oldu mu diye merak ettim. Rabbim biran evvel sağlıkla evinize dönmeyi nasip etsin birdaha böyle ayrılıklar yaşatmasın inşallah 🤲
dakpinar- Guney16_Enes21 olmadı kuzum hala keşke kavuşabilsem artık 🥺 amin canım benim Allah razı olsun 🥺🥺🤲🏻❤️❤️
Guney16_Enes21 dakpinar- Doktorunuz tarih verdi mi ne zaman çıkacağı ile ilgili🙄 çok zor ve sabır isteyen bi süreç Rabbim hayırlısıyla bu günleri atlatmayı nasip etsin meleğinizle kavuşun inşallah tez zamanda ❤️
-Arya- Melikegencl Şuan kızımı emzirirken yazıyorum henüz 19 günlük 😍 dünyanın en güzel hissi galiba.. İlk günler yara oldu göğsüm kreme önceden başladığım halde, ama acısa bile sürekli emzirmek istiyorsun, ve göğsün alıştıkça geçiyor
dakpinar- Guney16_Enes21 onlar da tam tarih veremiyor enfeksiyon iyice bitirmek istiyorlar . Çok sağol canım benim Allah razı olsun ❤️🥺