Hanımlar daha 19+3 üm ama ilk hamileliğim bana kızmayın linçlemeyin lütfen,, Emzirmekten çok korkuyorum normaldede huylu biriyim kendim bile dokunamam göğsüme ve tenimde çok hassas soğuk olsun soğukta bile acıyor göğüslerim , ilk emzirdiğinizde acı çektiniz mi çokmu dayanılmaz birşey beni pozitifleştin lütfen 🙏