seherdgr ben değil cinsiyet hamile olduğumu hissettim 😅 adetim 1 gün gecikmişti sağlık ocağına kan tahlili için gittim ebe yapmak istemedi çok erken diye sonra pozitif sonucu aldım 🥰 başta doktor yanlış tahmin etti erkek diye kabullenemedim kalbim asla inanmadı haftalarca sürdü netleşmedi detaylı da bile zar zor çıktı ama bi türlü en sonunda kontrol günü eşime dedim ki gör bak kız diyecek doktor 🤣 tam da öyle oldu 26. Da kesiz kız dedilr ama ben zaten emindim 🥰