seherdgr ben çocukluğumdan beri hep ilk kızım olsun isterdim ama ona rağmen sanki ilk çocuğum hep erkek olcakmış gibi hissediyordum taki hamile kalana kadar 🙈 daha doğrusu hamile olduğumu öğrendiğimdede erkek olcak galiba dedim ama bebeğimi görünce kız çocuğa bakar gibi baktım ve sanki orda küçücük bi kız çocuğu gördüm halbüki daha 0,5 cm’di 🥰 (6 haftalıkken görmüştüm) onu gördükten sonra hep kız diye hissetmeye başladım ve çok şükür kızım olcak inşallah 💖 erkek olsaydı yine çok mutlu olurdum ama bukadar şaşırmazdım çünkü bekliyordum ama kız hiç aklıma gelmezdi hep erkek olur diye düşünüyordum 😍