Nazlinaazli benimde 13. Haftada çok şiddetli kanamam oldu adet kanaması gibi. Haftada bir gün Pruloton depot iğnesini yaptırdım hala da kullanıyorum. 18. Haftadayım daha iki üç gün önce kesildi. Sürekli kanama ardından kahverengi lekelenmeler sonra yine kanama oluyordu. Bir aydır sürekli yatıyordum tuvalet dışında ayağa kalkmadım çok şükür kanama alanı geçti. Şimdi sadece yemek yaparken ayağa kalkıyorum onun dışında yine uzanıyorum. Kanama bir anda geçmiyor sabırlı olun, olumlu düşünün ve ayakta kalmayın zamanla geçecek inşallah 🙏🏻