Benimde öyle 11 haftalık oldum ama defalarca hastene yatıp serum taktılar iğne falan kanamayı durdular çok şükür 1 haftadır bisey yok ansızın oluyor zaten kesenin etrafında kan vardı benimde düşük riskim var kan pıhtılaşmış içerde çok şükür Rabbime kaç gündür iyiyim bi anda geliyor zaten kanama progestan 200 mg fitil şeklinde sabah akşam ve haftada 1 kez iğne vuruluyorum Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın 🙏