Ben de klomen kullandım bu ay. 20 mm olmuştu yumurtam. O gün çatlatma iğnesi vuruldum. Bugün 12.gün iğnenin.
İlaç kullandıktan sonra sağ tarafımda batma hissediyordum. Sağda olduğunu öyle anlamıştım, doktor da sağda dedi.
O zamandan sonra da hep çoğunlukla sağda batma gibi ağrılarım oldu. Ara ara solda da oluyordu. Onun haricinde belirtim yok. 2 gün önce göğüs ağrım başladı hafif. Bugün o da gitti. Anlamadım valla. Test yapmaya da korkuyorum. Pozitif çıksa bile iğne etkisidir diye düşünürüm. O yüzden bekliyorum biraz daha 🤷🏻♀️